تجربه مشتریان و نرم افزار دبیرخانه – مشتریان به دنبال تجربه خوب هستند!

تجربه مشتریان و نرم افزار دبیرخانه – مشتریان به دنبال تجربه خوب هستند!

تجربه مشتریان - نرم افزار دبیرخانه رایگان - نرم افزار دبیرخانه و بایگانی

تجربه مشتریان و نرم افزار دبیرخانه – مشتریان به دنبال تجربه خوب هستند نه صرفاً محصول یا خدمات!

اینکه بگوییم مشتریان کالا، محصول یا خدمات را خریداری می‌کنند، شاید دیگر معنایی نداشته باشد. در واقع حاصل تنوع بالای محصولات و رقابت شدید در بازار، انتخاب‌های فراوان برای مصرف‌کنندگان است و برگ برنده شما ایجاد تجربه‌ای جذاب است؛ آن چه که شما را متمایز کند.

تجربه مشتریان و نرم افزار دبیرخانه :

بازاریابی نوین دیگر متمرکز بر عواطف و احساسات هست!

برای همه ما پیش آمده که در نقطه ای مثلا در دامان طبیعت، با تجمیع المان های زیبای طبیعی خاطره ای زیبا را از عجین کردن احساسات مختلف به وجود آورده ایم و آن را در ذهن خود حفظ می کنیم!

همین روند در حیطه بازاریابی به کل قابل اجراست! چه در مورد خاطرات مثبت و در حیطه خاطرات منفی!

از آنجایی که تجربه مشتریان بیشتر با احساسات افراد در ارتباط است, معمولاً افراد تجربیات خود را در قالب خاطراتی که دارند بیان می کنند. از این رو نحوه ارائه محصولات و خدمات و همچنین مهارت های کارکنان بیشتر تآثیر را در ذهن و خاطره مخاطب خواهد گذاشت.

تجربه مشتریان - دانلود نرم افزار دبیرخانه رایگان - نرم افزار دبیرخانه رایگان

یکی از مهمترین فرایندهای ایجاد تجربه مثبت، مهارت کارکنان سازمان است چون که آنها در خط مقدم ارتباط با مشتری هستند و بیشترین تاثیر رو میتوانند بر روی مشتری داشته باشند، مشتری بیشتر از خرید دنبال چه چیزی است؟ پاسخ روشن است:احترام، حفظ  شان، حفظ ارزش و کرامت انسانی و …  بنابراین ابتدا باید روی بحث ارتباط با مشتری متمرکز شد.

شاید جمله بالا در نگاه اول و در تئوری بسیار ساده یا حتی احمقانه به نظر بیاید، اماباید بدانید که این یک حقیقت انکار ناپذیر می باشد.

در دنیای پر متلاطم امروزی که متغیرهای زیادی از جمله: تغییر تکنولوژی، تغییر نیازهای مشتریان، تنوع طلبی، رقبا و … در انتخاب و تصمیم گیری مشتری اثر گذار می باشند، جذب یک مشتری جدید بسیار پیچیده می باشد، به این موضوع فکر کرده اید که چرا یک مشتری باید از محصول ما خرید نماید؟ یا چرا از شرکت های رقیب ما با قیمت پایین تر خرید ننماید؟ و هزاران سوال دیگر …

حتما بخوانید:  اصول عمومی و فنی مکاتبات اداری

همانطور که در ابتدا بیان شد بازاریابی نوین متمرکز بر عواطف و احساسات می باشد و در این بین خلق تجربه خوب برای مشتری یک امتیاز و برگ برنده به حساب می آید. بر همین اساس این تجربه خوب برای مشتری میتواند باعث بازاریابی دهان به دهان توسط مشتری شما گردد. به این موضوع ایمان بیاورید که یک تجربه خوب می تواند تا مدتهای زیادی در ذهن مشتری شما باقی بماند .

فرایند مدیریت متناسب بر تجربه مشتریان می تواند منبعی از منحصر به فرد بودن فعالیت های سازمان باشد که در عرصه زمان ، تبدیل به یک مزیت رقابتی در سطح صنعت و در بین رقبا خواهد بود .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =