اتوماسیون اداری ، دستاوردهای بکارگیری سیستم اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداري - دستاورد - سیستم

اتوماسیون اداری

– امکان انجام کارهای اداری در خارج از محل کار و در هر زمان توسط مدیران و حتی کارشناسان.
– کاهش فعالیت های موازی مانند تکثیر بی مورد مکاتبات و ثبت و نگهداری سوابق در چندین محل.
– نگهداری سوابق عملیات در حجم کمتر، ایمنی بالا.
– مراجعه آسان به مکاتبات در هر زمان و بدون نیاز به حضور مسئول دبیرخانه یا بایگانی یا دفتر.
– قابلیت تولید گزارش های مورد نیاز به همراه نمودارهای متعدد.
– محول کردن بخش زیادی از فعالیت های مسئولان دفترها، منشی ها، حروف چین ها به سیستم نرم افزاری.
– امکان پیگیری مکانیزه کارها در هر مکان و هر زمان و اطلاع از امور معوق و تاخیر شده.
– اعمال کنترل بیشتر در نقل و انتقال مکاتبات و اطلاعات طبقه بندی شده.
– دقت در انجام عملیات و ثبت تمام امور.
– ردیابی امور و پیگیری به موقع مراحل کار.
– سهولت و سرعت در گردش عملیات.

حتما بخوانید:  قلب مشتریان خود را در مشت بگیرید - اینفوگرافیک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =