جلب رضایت مشتریان در شرکت نرم افزاری یگانه

رضایت مشتریان در شرکت نرم افزاری یگانه

رضایت مشتریان در شرکت نرم افزاری یگانه

رضایت مشتریان – افزایش میزان سود دهی یک کسب و کار موفق رابطه مستقیمی با افزایش ارتباط با مشتریان قدیمی دارد.

دلایل زیادی برای توجه و تمرکز سازمان ها بر مشتریان شان وجود دارد، دلایلی همچون رقابت،ادغام صنایع، بازار متغیر و نا آرام، تغییر نیازهای مشتریان و … .

همچنین با توجه به موارد ذکر شده اگر سازمانی بخواهد در فکر جذب مشتریان جدید باشد، باید هزینه های زیادی بپردازد و ریسک های بزرگی را به جان بخرد،

به عبارت دیگر هزینه ها و ریسک جذب مشتری جدید بسیار بالاتر از هزینه های حفظ مشتریان کنونی می باشد. همین عوامل سازمان ها را برای روابط نزدیکتر با مشتریان کنونی، کاهش هزینه ها و افزایش انعطاف پذیری تشویق می نمایند.

جلب رضایت مشتریان، امتیاز ویژه ای است که هیچ کسب و کاری نباید از آن غافل باشد.

در همین راستا همکاران واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت یگانه همواره تلاش می کنند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه نمایند و برای اندازه گیری این امر از ابزارهایی:

پرتال مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،سرکشی های دوره ای و … استفاده می گردد.

همچنین همکاران واحد تولید، همواره تلاش می کنند تا کیفیت محصولات ارائه شده را ارتقا دهند و محصولی با کمترین میزان خطا را تولید نمایند.

 

حتما بخوانید:  تقسیم بندی نوشته ها در انجام مکاتبات اداری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 8 =